Методичний кабінет закладу укомплектовано наочністю, що забезпечує ефективний супровід освітньо роботи, сприяє підвищенню фахового рівня педагогів. Він достатньо оснащений періодичними виданнями, які згруповані згідно назв та років: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дитячий садок», «Бібліотечка вихователя дитячого садка», «Вихователь-методист дошкільного закладу» тощо. Педагоги користуються методичною, психолого-педагогічною, довідково-енциклопедичною, дитячою літературою. В окремому місці знаходяться матеріали, спрямовані на реалізацію основних вимог Державного стандарту дошкільної освіти в Україні, програми «Українське дошкілля» за освітніми напрямами. Доцільно складена картотека дозволяє швидко знайти потрібну наочність.
Вагоме значення у ефективності проведення освітньої роботи з дітьми належить використанню технічних засобів навчання. До послуг педагогів є комп'ютери, ноутбуки, телевізори, DVD-плеєр, магнітофон та діапроектори. Використання технічних засобів навчання робить освітній процес з дітьми цікавим та неординарним. З метою створення єдиного інформаційного простору у закладі дошкільної освіти було введено електронний документообіг. Всі основні накази і положення, що розробляються і приймаються Міністерством освіти і науки України, надсилаються електронною поштою у заклад управлінням освіти.
Методична служба закладу забезпечує підвищення рівня інформаційної компетентності педагогічних працівників, використання інформаційних комп’ютерних технологій. З цією метою оснащено комп’ютерний кабінет.
На допомогу педагогам створені інформаційні банки: інноваційних технологій, переліку посібників щодо реалізації програми «Українське дошкілля», рекомендації щодо впровадження державного стандарту за освітніми напрямками, переліку авторських посібників педагогічних працівників закладу з анотаціями до них; картотека фахових періодичних і видань.
Популяризація творчих надбань педагогічного колективу здійснюється через всеукраїнські фахові видання: «Дошкільне виховання», «Бібліотечка вихователя дитячого садка» та місцеву пресу газету «Сміла».
У методичному кабінеті розміщені настільно-друковані ігри поліграфічного видавництва. Вони мають привабливе оформлення, естетичний вигляд і забезпечують вирішення основних завдань розвитку дошкільнят. Поряд з ними чільне місце посідають дидактичні ігри, виготовлені власноруч, тому що забезпечують нетрадиційний та диференційований підхід щодо реалізації вимог Базового компоненту дошкільної освіти.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Всі приміщення у дошкільному закладі утримуються у порядку і чистоті відповідно до санітарних вимог щодо утримання дошкільних навчальних закладів. Здійснюється щоденне кількоразове вологе прибирання при відкритих фрамугах та вікнах. Меблі, радіатори, лампи, підвіконня протираються вологою тканиною двічі на день.
У логопедичних кабінетах, музичній та фізкультурній залах вологе прибирання та провітрювання проводиться після кожного фронтального заняття. Щотижнево помічники вихователів здійснюють генеральне прибирання з обов’язковим витрушуванням і провітрюванням покриттів на підлоги. Групові кімнати ясельних груп оснащені бактерицидними лампами для кварцювання.
Дотримання санітарних вимог і правил постійно контролюється старшою медичною сестрою та керівником закладу. Крім того, створено комісію у складі завідувача, старшої медичної сестри, методиста та завгоспа, яка щодекади здійснює перевірку дотримання санітарно-гігієнічних та естетичних вимог. Результати перевірок заносяться в інформаційний куточок «Оцінка культури праці».
Медичною сестрою закладу ведеться журнал «Діловий щоденник контролю санітарного стану приміщень дошкільного навчального закладу №19», у якому фіксуються результати перевірок груп, харчоблоку, пральні та інших приміщень закладу.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дошкільнята надзвичайно полюбляють заняття у психологічному кабінеті, які проводить досвідчений практичний психолог закладу. Їм тут усе до вподоби: затишок, велика кількість іграшок, ігор, куточок усамітнення і, головне – сприятлива психологічна обстановка любові, захищеності та турботливості.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
У закладі є два логопедичних кабінети, у яких здійснюється корекційно-розвиткова робота з дітьми з вадами мови. Вони обладнані необхідним дидактичним та медичним матеріалом, комп’ютерами, магнітофонами.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Діти мають змогу займатися музичною діяльністю з використанням караоке, музичного центра, відеомагнітофона, телевізора, мікрофонів. Музичними керівниками систематизовано фонотеку казок, музичних дитячих творів та мультфільмів. Зал обладнанинй сучасною мельтимедійною системою.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Схвальної оцінки заслуговує діяльність інструктора з фізкультури Кохтюк В.М. щодо створення нестандартного спортивного обладнання. Фікультурна зала забезпечує рухову активність дітей, тренажерна – формування окремих груп м’язів.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Особливою гордістю закладу є музейна кімната «Бабусина світлиця», де відтворено побут давньої української хати. Тут проходять зустрічі з видатними людьми Смілянщини, організовуються народознавчі виставки, здійснюється освітня діяльність з дітьми. Експозиція музею систематично оновлюється та доповнюється.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
У разі необхідності проводиться ремонт будівлі дошкільного закладу. Здійснено комплекс енергозберігаючих заходів, а саме: заміна дверей та вікон. У закладі функціонує одинадцять груп, які повністю забезпечені сучасними меблями відповідно до санітарно-гігієнічних та естетичних вимог.
Працівники дитячого садка ознайомлені з санітарними правилами, забезпечені спеціальним одягом та предметами особистої гігієни.
Коментарi