План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу у закладі дошкільної освіти №19

1. Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу

2. Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування)

3. Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу

4. Консультація для вихователів: «Як вирішувати дитячі конфлікти?»

5. Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу

6. Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО

7. Групова консультація для педагогів: «Види та форми булінгу»

8. Ширінг для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в дошкільному закладі»

9. Тренінг для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною»

10. Інтерактвне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, мобінг : сутність та ключові ознаки»

11. Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу)

12. Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогів

13. Виступ на батьківських зборах

14. «Чому діти стають жертвами булінгу»

15. Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність

16. Професійна майстерня: «Толерантність як компонент професійної культури педагога. Протидія булінгу»

17. Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгу»: пам’ятка, листівки, інформація на стенді практичного психолога

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі освіти

Процедура подання (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)

1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

2. На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).

3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.

4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.

5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу

1. Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.

2. Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Кiлькiсть переглядiв: 156

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.